piątek, 12 listopada 2010

Zmiany

Nika bardzo się zmieniła odkąd do nas przyjechała. 

Dawniej                                                                               Dzisiaj

Mięsko i karma dla fretek                               Mięso wcina szybciej niż malt-pastę.

była beee.

Nika nie potrafiła się wspinać                        Zaczęła się wspinać. Najbardziej ciągnie ją do                  nawet na drabinki w klatce.                          terrarium.                         

Spanie na kolanach? Nie ma mowy               Ten oto uparty szkodnik śpi mi na kolanach.  

Goście? Już ja ich pogryzę!                             Teraz słychać guganie i wołanie gości: daaaj                                                                                                    szczuuura   

Ja nie chcę na spaceeeer.                               Teraz spacery to dla Niki czysta radość.

Po co mi te gazety/kuwety?                          Celność 99%

Dobra jest tylko kocia karma!                         Lepsze jest mięso, jajka, czasem owoce.

Zrobię wszystko tylko mnie nie głaszcz!       Sama się nadstawia do głaskania.

Kamyki w doniczce? A chciałam                    Kamyki nic nie dają.

pokopać.

    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz